رضایت مندی مشتریان همواره از اولویتهای ما بوده است تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
۱-ایرادات کالا و علت درخواست مرجوعی توسط کارشناس پشتیبان مجموعه ما بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.
۲-پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا، وجه به حساب شما مرجوع میشود و در صورت عدم تایید و تمایل شما کالا به شما باز خواهد گشت.
۳-در نظر داشته باشین که برای زیورآلات زنانه در خواست بازگشت کالا پذیرفته نیست:(گوشواره،پیرسینگ و…)
و فقط شامل مغایرت کالا (رنگ و سایز) و آسیب دیدگی که باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا به واتساپ پشتیبانی سایت اطلاع رسانی گردد.
۴-(نکته بسیار مهم)از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی سایت جداً، خودداری کنید.